Building Slip stavební přípravek pro lodě 0-90cm
Domácí loděnice - univerzální stavební přípravek pro klasickou stavbu modelů lodí o délce do cca...
|
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
| Přijmout zvolené cookies |
Detailně propracovaná neplovoucí maketa chilské školní plachetnice z roku 1953 s dřevěným plaňkovaným trupem o délce 1160 mm dánské firmy Billing Boats. Stavebnice v rozsypu v měřítku 1:100 pro zkušené stavitele. Dodáváme na předchozí objednávku.
Billing Boats
Na počátku 50. let dánský architekt a bývalý válečný pilot RAF Ejnar Billing vystavil vlastnoručně zhotovený model rybářského člunu ve výloze hobby obchodu patřícího jeho manželce. Potom, co se fotografie modelu objevila v jednom časopisu, pana Billinga zavalily objednávky na postavení desítek kusů stejného modelu. Protože nebylo v jeho silách takové množství zvládnout, napadlo ho, že člun nabídne jako stavebnici – první hromadně vyráběnou stavebnici s dřevěnou kostrou s kýlem, žebry a plaňkovanou obšívkou napodobující co nejvíce konstrukci skutečných lodí. Tento způsob stavby se rychle ujal a modely pana Billinga začaly dobývat svět. V roce 1958 pak vznikla rodinná firma nesoucí dodnes jméno Billing Boats. V průběhu let se konstrukce modelů zdokonalovala a modernizovala, v 60. letech bylo zavedeno používání plastových výlisků trupů, poté nastoupily CNC stroje a již na přelomu 80. a 90. let v Billing Boats začali požívat laserové vyřezávání dílů. Dnes firmu řídí již třetí generace Billingů a plovoucí RC modely i neplovoucí stolní makety stále představují naprostou špičku v lodním modelářství.
S potěšením vám nabízíme sérii stavebnic Billing Boats, z nichž můžete postavit nádherné detailně propracované neplovoucí makety a vytvořit stylový doplněk interiéru vašeho bytu se slanou vůní moře a voláním dálek...
Esmeralda 1:100
Kýl nové školní plachetnice pro španělské námořnictvo byl položen roku 1946; v průběhu následujícího roku došlo v loděnicích ke katastrofickému výbuchu, jehož důsledky firmu přivedly na pokraj bankrotu a práce na lodi byly zastaveny. V roce 1951 vlastnictví nedokončené lodi přešlo na Chile jako součást vyrovnání dluhů Španělska z dob občanské války. Plachetnice byla poté dokončena, slavnostně spuštěna na vodu roku 1953 a pokřtěna Esmeralda. S vyjímkou doby po převratu generála Pinocheta, kdy sloužila jako plovoucí vězení/mučírna, Esmeralda plní svoji úlohu školní lodi chilského námořnictva a účastní se rovněž mezinárodních regat – v letech 1982 a 1990 zvítězila v uznávané Cutty Sark Trophy. Esmeralda má ještě sesterskou loď Juan Sebastián Elcano, která slouží španělskému námořnictvu. Esmeralda je určena pro pokročilé lodní stavitele; je konstruována jako neplovoucí stolní maketa.
Esmeralda má trup klasické dřevěné konstrukce z laserem vyřezávaných dílů s plaňkovanou obšívkou a dřevěnou palubu. Stavebnice obsahuje všechny dřevěné, plastové a kovové díly potřebné pro dokončení modelu, maketové příslušenství atd.
| Měřítko | 1:100 |
| Délka [mm] | 1130 |
| Šířka [mm] | 140 |
| Výška [mm] | 560 |
| Náročnost stavby | S4 |
Domácí loděnice - univerzální stavební přípravek pro klasickou stavbu modelů lodí o délce do cca...
Mosazný rám kruhového lodního okna - portu - o vnějším průměru 10 mm s 9 mm osazením; průměr...
Plastový rám kruhového lodního okna - portu - o vnějším průměru 6 mm s 5 mm osazením; průměr...
Mosazný rám kruhového lodního okna - portu - o vnějším průměru 4,6 mm; průměr otvoru 2 mm. Bez skla.
Mosazný sloupek zábradlí 30 mm se 2 otvory pro lana o průměru 1 mm.
Mosazný sloupek zábradlí 38 mm se 2 otvory pro lana o průměru 1 mm.
Mosazné záďové (tralovací) světlo 11x20mm - vlastní světlo má průměr 6 mm a výšku 8 mm.
Mosazné záďové (tralovací) světlo 14x20mm - vlastní světlo má průměr 8 mm a výšku 12 mm.
Drátové měděné očko o průměru 2 mm se stopkou, celková délka 11 mm (100 ks).
Drátové mosazné očko o průměru 3 mm se stopkou, celková délka 10 mm (100 ks).
Mosazný sloupek zábradlí 26 mm s 1 otvorem (ve středu) pro lano o průměru 1 mm (10ks).
Laserem vyřezávané dřevěné sedačky pro maketu záchranného člunu 32x90 mm (3BB8233) 2ks.
Mosazné stožárové světlo 8x12mm 2ks. Vnitřní otvor 6 mm, otvor v přírubě na stěžeň 6 mm.
Detailně propracovaná neplovoucí maketa americké rybářské lodi proslavené knihou a filmem...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa anglické rybářské lodi pro lov tuňáků s dřevěným...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa čajového kliperu z 19. století s dřevěným plaňkovaným...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa dánského školního škuneru z roku 1951 s dřevěným...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa amerického přístavního remorkéru US Navy z roku 1941 s...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa řadové lodi admirála Nelsona z bitvy u Trafalgaru z 18....
Detailně propracovaná neplovoucí maketa britského školního škuneru z roku 1965 s dřevěným...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa dánské šroubové fregaty z 19. století s dřevěným...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa vikinské lodi z 9. století dánské firmy Billing Boats....
Detailně propracovaná neplovoucí maketa rybářského kutru pro lov garnátů s plastovým trupem o...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa norského záchranářského kutru z roku 1893 s dřevěným...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa dánské školní plachetnice z 20. století s dřevěným...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa vikinské lodi z 11. století nalezené u dánského Roskilde...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa dánského rybářského člunu s plastovým trupem o délce 390...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa amerického závodního škuneru z roku 1851 s dřevěným...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa dánské řadové lodi z 18. století s dřevěným plaňkovaným...