LRP Hall Sensor Level Converter - 100 mm
Senzorový kabel pro použití motorů jiných výrobců než LRP s regulátory řady LRP Flow-X.
|
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
| Přijmout zvolené cookies |
Nové produkty
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g, 13,5 závitů, hřídel 3,17mm (senz. motor).
Se střídavými motory řady N22 Stock Spec 30° pevné časování je LRP/NOSRAM opět v čele STOCK závodů. Kompletně přepracované elektromotory jsou nekompromisně navrženy pro extrémní výkon. Kombinace vysoce kvalitních materiálů, které zaručují dokonalý tok elektřiny v krytu s velkými chladicími otvory, hliníkovým čelem a šrouby z lehkého hliníku, vytváří nezbytný pohon pro modely na silnici i do terénu, které chtějí být v popředí.
Motory s pevným časováním mají pevné časování 30°. To z nich činí ideální motory pro STOCK třídy v závodních seriálech. Senzor je přesně nastaven. Motory lze snadno převést na časový ekvivalent a pak se vyrovnají našim homologovaným sériovým motorům řady N22.
Domek má v pouzdře extrémně lehké hliníkové šrouby, které neovlivňují magnetické pole a optimalizují hmotnost. Ve srovnání s jinými motory je toto „vyladění“ zohledněno také v homologaci DMC a lze jej legálně použít v závodech DMC.
Dvouosý, vyvážený, sintrovaný hřídel rotoru s delší montážní plochou ve specifikaci z roku 2018 v kombinaci s menšími přesnými ložisky ABEC-5 3x10x4 zajišťují přesný provoz bez vibrací.
Řada motorů X22 byla vyvinuta tak, aby splňovala požadavky IFMAR, EFRA, ROAR, FEMCA, JMRCA, BRCA a DMC.
Poznámka:
Pokud má být motor použit na jednom z našich regulátorů FlowX, použijte k zajištění hladkého fungování náš kabel Hall-Sensor-Level-Converter (100 mm - # L500902 | 200 mm - # L500903)!
Senzorový kabel pro použití motorů jiných výrobců než LRP s regulátory řady LRP Flow-X.
Zadní hliníkové čelo nezlepší jen optiku už tak krásného motoru, ale zlepší chlazení a tím že...
Zadní mosazné čelo nezlepší jen optiku už tak krásného motoru, ale zlepší chlazení a tím že...
Zadní hliníkové čelo nezlepší jen optiku už tak krásného motoru, ale zlepší chlazení a tím že...
Zadní mosazné čelo nezlepší jen optiku už tak krásného motoru, ale zlepší chlazení a tím že...
Senzorový kabel pro použití motorů jiných výrobců než LRP s regulátory řady LRP Flow-X.
s přij. konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min.
s přij. konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min.
s přij. konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min.
s přij. konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min.
Kotva pro NOSRAM N22 Stock motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm ,...
Kotva pro NOSRAM N22 Stock motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm ,...
Senzorový střídavý elektromotor pro modely 1/10, 4,5 závitů, 8.000 o/min na 1V, výkon 490 W,...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Nový střídavý senzorový motor XERUN D10, speciálně určený pro driftovací vozy 1/10.
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor pro třídy STOCK. Provozní napětí: 1S-3S, délka samotného...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý JUSTOCK G2.1 motor,SENZORED, použití pro 1/10 ,1/12 On-Road (Truggy / Drifting Car / F1...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g,...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor. Provozní napětí: 1S-2S, délka samotného těla 52,0mm,...
Špičkový střídavý dvoupólový senzorový elektromotor pro závodní sériová (STOCK) auta 1:10. KV...
Nový střídavý senzorový motor XERUN D10, speciálně určený pro driftovací vozy 1/10.
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g,...
Střídavý JUSTOCK G2.1 motor,SENZORED, použití pro 1/10 ,1/12 On-Road (Truggy / Drifting Car / F1...
Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkon
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g, 13,5 závitů, hřídel 3,17mm (senz. motor).