GL01 Liberty elektrovětroň 2000mm
Výkonný termický větroň 2000mm pro začátečníky a rekreační letce pro pohon elektromotorem třídy...
|
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
| Přijmout zvolené cookies |
Nové produkty
Polomaketa amerického sportovního letadla pro dvoutakt 7,5-8,5 ccm nebo čtyřtakt 8-12ccm. Konstrukční trup a nosné plochy, ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.
Předválečné americké sportovní letectví nejsou jenom Pipery; ve 30. a 40. letech byly velmi rozšířené a oblíbené letouny značky Stinson. Povětšinou to byly velmi podobné 2-4 místné kabinové hornoplošníky, které se stavěly pro civilní uživatele stejně jako pro armádní letectvo. Strojů Voyager bylo postaveno přes tisíc kusů v několika verzích; na jejich základě byl vyvinut větší vojenský spojovací a sanitní L-5 Sentinel.
Polomaketa amerického sportovního a lehkého dopravního letadla Stinson Voyager 150 pro dvoudobé motory 7,5-8,5 ccm nebo čtyřtakty 8-12 ccm. Trup modelu je klasické celobalsové konstrukce s laminátovým motorovým krytem a integrální kýlovkou. Dvoudílné křídlo s duralovou trubkovou spojkou nasouvané z boku na trup má profil s rovnou spodní stranou a je rovněž klasické konstrukce s torzní skříní. Křidélka jsou ovládána 2 nezávislými servy. Ocasní plochy jsou klasické celobalsové. Celý model je potažen nažehlovací Oracover. Podvozek je pevný ostruhový s duralovými hlavními nohami s laminátovými kryty kol a řiditelnou ostruhou.
Stavebnice obsahuje: nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový motorový kryt a kryty kol, motorové lože, plastový vrtulový kužel, kompletní sadu drobného příslušenství, podvozek s duralovými nohami a drátovou ostruhou, kola, palivovou nádrž, aršík samolepek a podrobný obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 1620 |
| Délka [mm] | 1250 |
| Hmotnost [g] | 2650 - 2800 |
| Plocha křídla [dm2] | 35 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 200 - 300 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Náročnost stavby | S2 |
| Náročnost pilotáže | P2 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Sport 2T | Sport 4T | |
| Motor | ASP S46A | ASP FS-61AR |
| Vrtule | MA 11x6" | MA 12x6" |
| Serva | 5x HS-422 | |
| RC souprava | min. 4 kanály | |
Výkonný termický větroň 2000mm pro začátečníky a rekreační letce pro pohon elektromotorem třídy...
Polomaketa akrobatického speciálu pro dvoutakt 6,5-8 ccm nebo čtyřtakt 8-10ccm. Konstrukční trup...
Školní a cvičný hornoplošník pro motory 6,5-8ccm s křídlem s polosouměrným profilem, ovládaná...
3D akrobatický speciál pro dvoutakt 6,5-8ccm nebo čtyřtakt 8-12ccm. Konstrukční trup a nosné...
Sportovní polomaketa americké Cessny 190/195 pro dvoutakt 7,5-10 ccm nebo čtyřtakt 10-13ccm....
Polomaketa americké stíhačky F-18 celobalsové konstrukce o rozpětí 1150mm pro dmychadlo 90mm a...
Polomaketa akrobatického speciálu pro dvoutakt 6,5-8 ccm nebo čtyřtakt 8-10ccm. Konstrukční trup...
Polomaketa amerického sportovního letadla o rozpětí 2300mm pro dvoutakt 20ccm, čtyřtakt 20-30cc...
Sportovní polomaketa americké sportovního letadla pro elektromotory třídy AXI 2814 nebo 2820....
Polomaketa akrobatického letadla pro elektromotory AXI 2217-2808. Konstrukční trup a nosné...
POSLEDNÍ KUS - Polomaketa sportovního letadla pro dvoutakt 15-20ccm nebo čtyřtakt 20-30ccm....
Sportovní polomaketa britské stíhačky pro dvoutakt 6,5-8 ccm nebo čtyřtakt 8-12ccm. Konstrukční...
Polomaketa akrobatického speciálu pro dvoutakt 20 ccm, čtyřtakt 30ccm nebo elektromotor třídy...
Polomaketa amerického střemhlavého bombardéru pro dvoutakt 7,5-8ccm nebo čtyřtakt 8-10ccm....
Polomaketa sportovního letadla pro dvoutakt 7,5-8,5 ccm, čtyřtakt 8,5-10ccm nebo střídavý motor...
Cvičný hornoplošník nebo dolnoplošník (podle toho, jak namontujete křídlo) pro motory 7,5-8,5ccm...
Polomaketa amerického sportovního letadla pro dvoutakt 7,5-8,5 ccm nebo čtyřtakt 8-12ccm. Konstrukční trup a nosné plochy, ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.