PH021 Domino 1583mm rozp. 7,5-8,5ccm
Školní a cvičný hornoplošník pro motory 6,5-8ccm, ovládaná křidélka, směrovka a výškovka....
|
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
| Přijmout zvolené cookies |
Nové produkty
Sportovní polomaketa akrobatického dvouplošníku pro dvoutakt 15-20ccm nebo čtařtakt 20-30ccm. Konstrukční trup a nosné plochy, ovládaná křidélka, směrovka, výškovka, křídla se souměrným profilem.
Když v letech 1943 a 1944 Curtis Pitts konstruoval a stavěl malý akrobatický dvojplošník, určitě netušil, že vytváří legendární stroj, který bude po celá desetiletí vládnout soutěžím ve většině světa - a bude se vyrábět dodnes. A nejenom vyrábět, ale také stavět podomácku z továrně připravených stavebnic nebo i jen podle plánů. Nejslavnější érou byla 60. a 70. léta, kdy si to maličké Pittsy na akrobatických šampionátech rozdávaly s našimy Zlíny. Nástup zlínské "padesátky" a poté dalších supervyšlechtěných speciálů také znamenal pro Pittsy konec úspěchů v tom, co je dnes kategorie Unlimited - ale v nižších třídách bodují stále.
Model ve stavebnice představuje "zgruntu přestavěný" Pitts S2S - ve skutečnosti z původního stroje nezůstal skoro kámen na kameni - celá konstrukce byla zesílena (limity +10G/-9G), byla postavena nová křídla s odlišným profilem, o polovinu delšími křidélky, větší hloubkou a novými vzpěrami, nové jsou ocasní plochy se zvětšenou směrovkou a výškovkou, motor "natuněný" na 400 koní (oproti standardním 260)...To vše podnikl pilot John Leroy proto, aby dokázal, že dvě křídla pořád ještě létají lépe!
Sportovní polomaketa amerického jednomístného dvojplošného akrobatického letadla pro dvoutakty 20 ccm nebo čtyřtakty 20-30 ccm. Trup modelu je klasické konstrukce v kombinaci balsa /lehká překližka, odnímatelný motorový kryt je laminátový. přístup k palubní elektronice zajišťuje rozměrný odnímatelný kryt na spodní části trupu. Jednodílná křídla se souměrným profilem jsou rovněž klasické celobalsové konstrukce. Horní křídlo se ktrupu a dolnímu křídlu upevňuje pomocí duralových (baldachýn) a konstrukčních dřevěných vzpěr se šrouby. Křidélka jsou ovládána nezávisle 4 servy s přímými drátovými táhly. Ocasní plochy jsou klasické celobalsové, serva směrovky a výškovky jsou uložena ocasní části trupu. Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover. Podvozek je ostruového typu s duralovými hlavními nohami a řiditelnou ostruhou.
Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídla a ocasní plochy potažené nažehlovací fólií, laminátový kryt motoru, duralový hlavní podvozek, řiditelnou ostruhu, kola, laminátové kryty kol stavitelné motorové lože, palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství, arch samolepek a obrázkový návod ke stavbě.
| Rozpětí [mm] | 1410 |
| Délka [mm] | 1450 |
| Hmotnost [g] | 4900 - 5600 |
| Plocha křídla [dm2] | 72.5 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 700 |
| Ovládané funkce | S,V(2),K(4),M |
| Náročnost stavby | S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Dvoutakt | Čtyřtakt | |
| Motor | ASP 120AR | ASP FS-180AR |
| Vrtule | MA 15x8" | MA 16x8" |
| Serva | 1x HS-422 (M)4x HS-485 (K)2x HS-645MG (V)1x HS-985MG (S) | |
| RC souprava | min. 7 kanálů | |
Školní a cvičný hornoplošník pro motory 6,5-8ccm, ovládaná křidélka, směrovka a výškovka....
ARF model cvičného proudového letounu celobalsové konstrukce o rozpětí 1400mm, pro dmychadlo 90mm...
Polomaketa historického větroně 6000 mm pro termické plachtění. Konstrukční trup křídlo i ocasní...
Sportovní polomaketa britské stíhačky pro dvoutakt 10-15 ccm nebo čtyřtakt 12-20ccm. Konstrukční...
Polomaketa americké stíhačky F-18 celobalsové konstrukce o rozpětí 1150mm pro dmychadlo 90mm a...
Polomaketa historického větroně 6500 mm pro termické plachtění. Konstrukční trup křídlo i ocasní...
Sportovní polomaketa britské stíhačky pro dvoutakt 6,5-8 ccm nebo čtyřtakt 8-12ccm. Konstrukční...
Polomaketa amerického sportovního letadla o rozpětí 2100mm pro dvoutakt 20ccm, čtyřtakt 20-30ccm...
F3A akrobatický speciál pro dvoutakt 6,5-8ccm. Konstrukční trup a nosné plochy, křídlo se...
Sportovní polomaketa americké sportovního letadla pro elektromotory třídy AXI 2814 nebo 2820....
Cvičný akrobatický dolnoplošník pro motory 10-15ccm s polosouměrným profilem křídla, ovládaná...
Polomaketa amerického střemhlavého bombardéru pro dvoutakt 7,5-8ccm nebo čtyřtakt 8-10ccm....
Polomaketa amerického sportovního letadla o rozpětí 2300mm pro dvoutakt 20ccm, čtyřtakt 20-30cc...
Cvičný dolnoplošník pro motory 3,5-4,6ccm s polosouměrným profilem, ovládaná křidélka, směrovka a...
Polomaketa akrobatického speciálu pro dvoutakt 20 ccm, čtyřtakt 30ccm nebo elektromotor...
Polomaketa sportovního letadla pro dvoutakt 7,5-8,5 ccm, čtyřtakt 8,5-10ccm nebo střídavý motor...
Sportovní polomaketa akrobatického dvouplošníku pro dvoutakt 15-20ccm nebo čtařtakt 20-30ccm. Konstrukční trup a nosné plochy, ovládaná křidélka, směrovka, výškovka, křídla se souměrným profilem.