N22 STOCK SPEC 12.3mm WORKSTEAM rotor
Kotva pro NOSRAM N22 Stock motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm ,...
|
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
| Přijmout zvolené cookies |
Nové produkty
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g, 13,5 závitů, hřídel 3,17mm, (senz. motor)
Se střídavými motory řady N22 Stock Spec je NOSRAM/LRP opět v čele STOCK závodů. Kompletně přepracované elektromotory jsou nekompromisně navrženy pro extrémní výkon. Kombinace vysoce kvalitních materiálů, které zaručují dokonalý tok elektřiny v krytu s velkými chladicími otvory, hliníkovým čelem a šrouby z lehkého hliníku, vytváří nezbytný pohon pro modely na silnici i do terénu, které chtějí být v popředí.
Motory lze libovolně časovat v rozsahu od 0 ° do 60 °, aby se dosáhlo hranic toho, co je možné, bez posílení regulátorem otáček. Senzor je přesně nastaven a lze jej měnit i bez měřicích zařízení pomocí stupnice na hliníkovém čele.
Domek má v pouzdře extrémně lehké hliníkové šrouby, které neovlivňují magnetické pole a optimalizují hmotnost. Ve srovnání s jinými motory je toto „vyladění“ zohledněno také v homologaci DMC a lze jej legálně použít v závodech DMC.
Dvouosý, vyvážený, sintrovaný hřídel rotoru s delší montážní plochou ve specifikaci z roku 2018 v kombinaci s menšími přesnými ložisky ABEC-5 3x10x4 zajišťují přesný provoz bez vibrací.
Řada motorů N22 byla vyvinuta tak, aby splňovala požadavky IFMAR, EFRA, ROAR, FEMCA, JMRCA, BRCA a DMC.
Poznámka:
Pokud má být motor použit na jednom z našich regulátorů FlowX nebo NOSRAM HD, použijte k zajištění hladkého fungování náš kabel Hall-Sensor-Level-Converter (100mm - L500902/N900902|200mm -L500903/N900903)!
Kotva pro NOSRAM N22 Stock motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm ,...
Kotva pro NOSRAM N22 Stock motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm ,...
Nový střídavý senzorový motor XERUN D10, speciálně určený pro driftovací vozy 1/10.
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g,...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g,...
Špičkový střídavý čtyřpólový senzorový elektromotor pro silniční i terénní auta 1:12 a 1:14. KV...
Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkon
TEAM CORALLY RYCON 825 střídavý motor pro 1/8 Off-Road, SCT, GT-Rally, Monster, Truggy a 1/7 GT...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý EZRUN G3 motor, použití pro 1/10th Touring Car/Buggy (Sport), 1/10th SCT (2WD), 1/10th...
Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkon
Senzorový střídavý elektromotor pro modely 1/10, 9,5 závitů, ?.000 o/min na 1V, výkon ??? W,...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor pro třídy STOCK. Provozní napětí: 1S-3S, délka samotného...
TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor. Provozní napětí: 1S-2S, délka samotného těla 52,0mm,...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g, 13,5 závitů, hřídel 3,17mm, (senz. motor)