V10 G3 přední a zadní čelo (Hole-S) pro motory 5,5 až 8,5...
pro XERUN V10 G3 motory. Sada obsahuje také upev. šrouby (3 ks.)
|
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
| Přijmout zvolené cookies |
Nové produkty
Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkon
Navýšené RPM (pro StockSpec)
Motor G3 Stock Spec má v porovnání s motorem V10 G2 Stock Spec navýšen točivý moment o 4% a až o 16% vyšší otáčky za minutu, což z něj dělá "tajnou zbraň" pro jakoukoliv závodní třídu.
Linearita na prvním místě
Vestavěný vysoce přesný Hallový snímač kombinovaný s vysoce přesně vytvořeným a vyváženým rotorem zaručuje perfektní linearitu motoru během jízdy.
Super lehký
Inovovaný design těla motoru je výrazně odlehčený, takže motory G3 Modified váží pouze 161g a Stock pouhých 132g; tyto hmotnosti jsou při srovnání s motory V10 G2 sníženy o 11% a 21%. Díky tomu, mohou jezdci snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
S předpokládaným zvýšeným zatížením se velikost předního ložiska motoru G3 v porovnání s motorem V10 G2 zvětšila o 26%, zatímco pro snížení odporu se velikost zadního ložiska snížila o 6%. Asymetrická konstrukce ložisek způsobí, že motor běží stabilněji a hladce.
Zvýšený odvod tepla
Zvláštní konstrukce pláště s velkými otvory na předním(*) a zadním čele zaručují, že statorové jádro je vystaveno proudícímu vzduchu, což maximalizuje celkové chlazení.
(* Poznámka: . Verze modified 5,5T až 8,5T, určené pro použití v off-road kategoriích, mají menší otvory v zadním čele, což brání vstupu nečistot do motoru.)
Předstih
Mechanické nastavení předstihu může být nastaveno jemně a plynule. Díky upravenému vedení mechanického časování v zadní části motoru je zaručeno přesnější a bezestupňové nastavení, pro ještě hladší ladění výkonu.
Rozebíratelná konstrukce
Lehce rozebíratelná konstrukce pro pravidelné čištění a údržbu účinně prodlužuje životnost motoru a udržuje jeho účinnost.
Dvě různá čela motoru
Pro kategorii on-road - je zadní čelo vyrobeno s velkými otvory (motory 3,5T ~ 5,0T a 10,5T ~ 21,5T), což zaručuje vynikající odvod tepla.
Pro kategorii off-road - je zadní čelo vyrobeno s malými otvory (5.5T ~ 8.5T), které naopak účinně zabraňují vniknutí písku nebo nečistot a poškození motoru během jízdy v terénu.
Tyto zadní čela jsou dostupná také samostatně, jako upgrade.
Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce výkonných statorových jader vytvořených z čistého měděného drátu a odolného rotoru s pevnou strukturou odolává teplu až 200℃. Špičková vysoce přesná a vysoce pevná ložiska a měděné pájecí plochy pro přívodní kabely zaručují vynikající výkon a dlouhou životnost.
| Průměr [mm] | 35.9 |
| Délka [mm] | 51.2 |
| Hmotnost [g] | 164 |
| Délka hřídele [mm] | 13.3 |
| Průměr hřídele [mm] | 3.17 |
| Napájení [V] | 7.4 |
| Napájení LiXX článků | 2 |
| Otáčky na volt [ot./min/V] | 5120 |
| Výkon motoru [W] | 402 |
| Proud naprázdno [A] | 3.9 |
| Max. špičkový proud [A] | 123 |
| Časování [°] | 20 - 50 |
| Určeno pro Modified Class of 1/10th, 4WD Off-road Racin | Terénní auta |
pro XERUN V10 G3 motory. Sada obsahuje také upev. šrouby (3 ks.)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,1mm, provozní napětí: 2S/7,4V, délka...
TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor pro třídy STOCK. Provozní napětí: 1S-3S, délka samotného...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g,...
Senzorový střídavý elektromotor pro modely 1/10, 13,5 závitů, 3.700 o/min na 1V, výkon 190 W,...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor. Provozní napětí: 1S-2S, délka samotného těla 52,0mm,...
Střídavý JUSTOCK G2.1 motor,SENZORED, použití pro 1/10 ,1/12 On-Road (Truggy / Drifting Car / F1...
Vysokovýkoný střídavý senzorový motor řady EZRUN, určený pro 1/5 terénní trucky a monster trucky....
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g,...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha:...
Vysokovýkoný čtyřpólový střídavý senzorový motor řady EZRUN, určený pro 1/8 trucky a monster...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkon
Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkon