KAVAN Redukce křídla (JST-XH na 2x JR)
Pár redukčních kabelů pro zapojení levých a pravých křidélek i klapek do samostaných kanálů,...
|
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
| Přijmout zvolené cookies |
Nové produkty
Prakticky hotová polomaketa česko-italského dobrodružně-turistického letadla kategorie STOL o rozpětí 1600 mm z téměř nezničitelného, uhlíkem vyztuženého extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO). Osazen střídavý motor C3548-800, třílistá vrtule 10x6", regulátor R-50SB a 6 mikroserv. Ovládaná křidélka, klapky se spřaženými sloty, směrovka, výškovka, řiditelná ostruha a otáčky motoru; funkční LED světla. Pro 4S LiPo 2600–3300 mAh (min 30C).
V druhé polovině 90. let si italský konstruktér Pasquale Russo a jeho tým předsevzali vytvořit ultralehké turistické letadlo s výbornými letovými vlastnostmi, schopností krátkého vzletu a přistání, s klasickou osvědčenou konstrukcí, které by bylo zároveň ekonomické v provozu, snadno se stavělo a udržovalo. Inspirací jim byl legendární Piper Cub. Při konstrukci ale využili nejmodernější počítačovou techniku a poslední poznatky aerodynamiky, špičkové materiály a avioniku, takže vytvořili dokonalý stroj pro začínající 21. století.
První z řady letadel Savage se začal vyrábět v Itálii na přelomu let 1997 a 1998. V roce 1999 byla výroba přesunuta do České republiky. Od té doby úspěšně pokračuje ve firmě Zlin Aviation s.r.o., kde se může opřít o dlouholetou tradici světoznámého výrobce sportovních letadel a jeho zkušený tým pracovníků.
Své zákazníky po celém světě si našlo již více než 500 letadel řady Savage; nejnovějším modelem je NORDEN konstruovaný pro motory Rotax® 914, 915 nebo 916 s 115/141/160 HP. Nabízí instalaci široké škály vrtulí, avioniky a další individuální úpravy, a umožňuje tak pilotovi splnit si sen o turistickém letadle schopném vzletu a přistání kdekoliv a kdykoliv a poskytujícím nepřekonatelný požitek z letu s dokonalým výhledem, jaký byl vlastní jeho dávnému legendárnímu vzoru. A vy si teď můžete užít létání s polomaketou tohoto nádherného stroje o rozpětí 1600 mm poháněnou výkonným střídavým motorem.
Trup modelu je zhotoven z vysoce odolného pěnového EPO (extrudovaného polyolefinu) s důkladnými vnitřními uhlíkovými výztuhami. V přídi je nainstalován střídavý elektromotor C3548-800 s třílistou vrtulí 10×6“ a regulátorem KAVAN R-50SB Plus s výkonným BEC stabilizátorem napájení potřebným pro napájení 6 serv na palubě. V přídi pod odnímatelným krytem najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor.
Křídlo modelu z pěnového EPO je dvojdílné s uhlíkovými nosníky a uhlíkovou trubkovou spojkou. Na místě je zajištěno šrouby. Křidélka i dvouštěrbinové Fowlerovy klapky (se spřaženými sloty na náběžné hraně) jsou ovládány nezávisle vždy dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly a nechybí ani funkční poziční LED světla. Snadno demontovatelné uhlíkové vzpěry křídla jsou zajištěny na místě páry drátových sponek.
Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového EPO. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v trupu; kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.
Hlavní podvozek je pevný, duralový s odpruženými maketovými vzpěrami. Drátová ostruha je spřažená se směrovkou.
Pro pohon modelu slouží střídavý motor třídy C3548-800 s 50A regulátorem KAVAN R-50SB Plus.
Pro napájení budete potřebovat LiPo čtyřčlánek s kapacitou 2600–3300 mAh se zatížitelností aspoň 30C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.
Pro ovládání modelu v nouzi vystačíte i se šestikanálovou počítačovou RC soupravou bez speciálních funkcí – v základním provedení jsou křidélka, klapky, směrovka zapojeny pomocí zapojovací desky nainstalované v prostoru kabiny vždy jen do jednoho kanálu. Deska také zajišťuje napájení LED světel. Ideální je samozřejmě použití aspoň sedmikanálové počítačové RC soupravy umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek dvěma servy, což dnes umí i cenově dostupný Radiolink AT9S nebo AT10II nebo Futaba T6K či T10J. V takovém případě je nutno serva křidélek a klapek připojit samostatně (můžete použít doplňkovou sadu kabelů, která se prodává zvlášť). V návodu samozřejmě nechybí důkladná tabulka s prověřeným výchozím nastavením výchylek kormidel, abyste Nordena snadno připravili k letu, i když to třeba bude váš první model s „plnou mechanizací“ křídla.
ARF set obsahuje: hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového EPO s nainstalovaným motorem, vrtulí, regulátorem, 6 servy a LED světly, návod.
Online návod ke stavbě: wiki.kavanrc.com
| Rozpětí [mm] | 1600 |
| Délka [mm] | 1275 |
| Plocha křídla [dm2] | 44.3 |
| Hmotnost [g] | 2350 - 2400 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M,F(2) |
| Náročnost stavby | S0,S1 |
| Náročnost pilotáže | P2 |
Pár redukčních kabelů pro zapojení levých a pravých křidélek i klapek do samostaných kanálů,...
Pár redukčních silikonových kabelů pro zapojení levých a pravých křidélek i klapek do samostaných...
Stavebnice obsahuje téměř hotový model letounu DO-27 z EPP o rozpětí 1600mm se střídavým motorem,...
Prakticky hotová polomaketa českého cvičného a turistického letadla o rozpětí 1600 mm z téměř...
Stavebnice obsahuje téměř hotový model letounu DO-27 z EPP o rozpětí 1600mm se střídavým motorem,...
Prakticky hotová polomaketa švýcarského užitkového letadla kategorie STOL o rozpětí 1500 mm z...
ARF set polomakety sportovního tryskového letadla z pěnového EPP s 90mm dmychadlem se střídavým...
Stavebnice obsahující téměř hotový model letounu P-51 Mustang z EPP o rozpětí 1450mm se střídavým...
Stavebnice obsahuje téměř hotový STOL model letounu Turbo Bushmaster z EPP o rozpětí 1830mm se...
Stavebnice obsahující téměř hotový model letounu Cessna 182 z EPP o rozpětí 1500mm s brushless...
Stavebnice obsahující téměř hotový model letounu F-4U Corsair z EPP o rozpětí 1430mm se střídavým...
Prakticky hotová polomaketa českého cvičného a turistického letadla o rozpětí 1600 mm z téměř...
Model akrobatického letadla vyrobený z materiálu SOLIDPOR určený pro klasickou i 3D akrobacii s...
Prakticky hotová polomaketa švýcarského užitkového letadla kategorie STOL o rozpětí 1500 mm z...
Prakticky hotová polomaketa česko-italského dobrodružně-turistického letadla kategorie STOL o...
Stavebnice obsahuje téměř hotový STOL model letounu Turbo Bushmaster z EPP o rozpětí 1830mm se...
Stavebnice obsahující téměř hotový model letounu Zero z EPP o rozpětí 1400mm se střídavým motorem...
ARF set polomakety sportovního tryskového letadla z pěnového EPP s 90mm dmychadlem se střídavým...
Prakticky hotová polomaketa česko-italského dobrodružně-turistického letadla kategorie STOL o rozpětí 1600 mm z téměř nezničitelného, uhlíkem vyztuženého extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO). Osazen střídavý motor C3548-800, třílistá vrtule 10x6", regulátor R-50SB a 6 mikroserv. Ovládaná křidélka, klapky se spřaženými sloty, směrovka, výškovka, řiditelná ostruha a otáčky motoru; funkční LED světla. Pro 4S LiPo 2600–3300 mAh (min 30C).