Platinum 5220SL-220KV
Střídavý 28-pólový elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV220 ot./min na V,...
|
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
| Přijmout zvolené cookies |
Nové produkty
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm o malém průměru pro modely letadel: větroň 450g, trenér 450g, akro 400g, KV1600 ot./min na V, napájení Lixx 2-3s, hřídel 3.0 mm. Ideální pro 2m E-RES větroně se štíhlým trupem, jako je MIRAI nebo MIRAI V.
Motory KAVAN PRO jsou vysokovýkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") čtrnáctipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s vynikajícími elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a špičkovým výrobním zpracováním. Hřídele z tvrzené oceli a kvalitní ložiska zajišťují vysokou životnost, jakostní materiály použité pro zhotovení statoru i rotoru zaručují rovněž výborné výkonové parametry při vysoké účinnosti. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým kroutícím momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
| Systém označování motorů: PRO xxYY-zzzz |
| PRO - střídavý motor s rotačním pláštěm ("outrunner", "oběžka") |
| xx - průměr motoru v mm |
| YY - délka motoru v mm |
| zzzz - počet otáček na volt (ot./min na V), „KV“ |
KAVAN PRO 2225-1600
KAVAN PRO 2225-1600 je miniaturní střídavý motor o malém průměru učený pro pohon malých modelů s letovou hmotností do 450 g s napájením z dvoučlánkového až tříčlánkového akumulátoru LiPo. Motor byl speciálně vyvinut pro pohon dvoumetrových motorových větroňů RES se štíhlým trupem, jako je KAVAN MIRAI nebo MIRAI V. S jeho pomocí můžete také úspěšně "elektrifikovat" např. velké gumáčky ze stavebnic Guillow's nebo Dumas s rozpětím cca 800-1200 mm, výborný je i pro park-flyery Dumas.
Montáž motoru: KAVAN PRO 2225-1600 je konstruován pouze pro přední montáž. Použijte nejméně dva (protilehlé), nebo čtyři šrouby M2,5, které zasahují do čela motoru v rozmezí 3 - 4 mm. Motorová přepážka by měla být z 2 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: motor KAVAN PRO 2225-1600 s kabely bez konektorů. Úplný návod k obsluze motoru si můžete stáhnout zde: Střídavé motory KAVAN PRO - Návod k obsluze
| Napájení LiXX článků | 2 - 3 |
| Otáčky na volt [ot./min/V] | 1600 |
| Max. výkon (180 s) [W] | 220 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 106 |
| Proud naprázdno (při 10 V) [mA] | 620 |
| Max. špičkový proud (180 s) [A] | 23 |
| Průměr [mm] | 22 |
| Délka [mm] | 25 |
| Délka celková [mm] | 40 |
| Průměr hřídele [mm] | 3 |
| Hmotnost [g] | 34.5 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 25 - 30 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 450 |
| Trenér do hmotnosti [g] | 450 |
| Akrobat do hmotnosti [g] | 400 |
| 3D do hmotnosti [g] | 330 |
| Doporučená vrtule | 2S: 9x6"" |
| 3S: 8x6" (pro závodní větroně s krátkou dobou chodu motoru až 9x6") | |
Střídavý 28-pólový elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV220 ot./min na V,...
Střídavý elektromotor o hmotnosti 334g. Otáčky na volt: 500ot., doporučená vrtule: 16x7 , 16x8 ,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 3000g, trenér 3000g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely akro do 2500g, větroň 2700g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV230 ot./min na V, napájení Lixx...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 15000g, trenér 10000g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely trenér do 3000g, akro do 2600g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV420 ot./min na V, napájení Lixx...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 2800g, trenér 2700g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV610 ot./min na V, napájení Lixx...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 2600g, trenér 2500g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely trenér do 6000g, akro 4600g, 3D...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm o malém průměru pro modely letadel: větroň 450g, trenér 450g, akro 400g, KV1600 ot./min na V, napájení Lixx 2-3s, hřídel 3.0 mm. Ideální pro 2m E-RES větroně se štíhlým trupem, jako je MIRAI nebo MIRAI V.