Hliníkový CNC 3D kužel GP 88,123 DLA 116
Hliníkový kužel pro motory GP 88ccm , GP 123ccm , DLA 116ccm
|
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
| Přijmout zvolené cookies |
Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s objemem 123 ccm a výkonem 12 koní , provozní otáčky 1500–8900 ot./min, hmotnost motoru 2300 g + expanzní tlumič 330 g + zapalování 202 g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost/výkon/cena.
GP123 V2 je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-61, od něhož převzal válce s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.
Karburátor Walbro MJ-71 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6–7,4 V. K napájení je možné použít jak 6čl. NiMH akumulátor (alespoň 1800 mAh), tak 2S LiPo akumulátor (alespoň 1300 mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 27x12“, 28x10“, 28x12“, 29x10“ / třílisté: 25x12“, 26x12“.
Typické otáčky: 7000 ot./min s vrtulí Mejzlík 28x10“, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 29x9“.
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, tlumiče + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
| Zdvihový objem [ccm] | 123 |
| Počet válců | 2 |
| Vrtání [mm] | 46.5 |
| Provozní otáčky [ot./min] | 1500 - 8900 |
| Výkon motoru [kW] | 8.8 |
| Výkon [HP] | 12 |
| Hmotnost (motor) [g] | 2300 |
| Hmotnost (tlumič) [g] | 330 |
| Hmotnost (zapalování) [g] | 202 |
| Doporučená svíčka | CM-6 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 800 - 1000 |
| Závit matice vrtule | 6×M5 |
Hliníkový kužel pro motory GP 88ccm , GP 123ccm , DLA 116ccm
Digitální optický otáčkoměr do 29 000 ot./min pro 2- a 3-listé vrtule, rozlišení 100 ot./min.
Digitální optický otáčkoměr do 29 900 ot./min pro 2-, 3- a 4-listé vrtule, rozlišení 10 ot./min....
Ocelová spona slouží k zafixování teflonové spojky propojující koleno od motoru a tlumič. Určená...
Špičkové dřevěné vrtule KAVAN byly zkonstruovány s pomocí nejnovějšího softwaru a vyrábějí se s...
Distanční sloupky pod motor, délka 30mm, vnitřní průměr 6mm, vnější průměr 18mm a 12mm
Kolena pro použití motoru GP 123 v modelech o rozpětí kolem 2,6metru. Při objednání je potřeba...
Tlumič pro benzinový motor o obsahu válce 45-60ccm. Přední výtok. Vhodný pro motor GP 123. Vnější...
Špičkové dřevěné vrtule KAVAN byly zkonstruovány s pomocí nejnovějšího softwaru a vyrábějí se s...
Vrtací přípravek otvorů pro šrouby držící vrtuli.Pro motory GP 88ccm ; GP 123ccm ; DLA 116ccmLze...
Špičkové dřevěné vrtule KAVAN byly zkonstruovány s pomocí nejnovějšího softwaru a vyrábějí se s...
Pro všechny motory Great Power - GP 38, 61, 76, 88, 123, 176, 178
Karburátor pro motor GP 123, bez těsnění mezi karburátorem a motorem a bez dlouhých upevňovacích...
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
Letecký benzínový motor s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,37 koně při 15000o/min., volnoběžné otáčky...
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 35ccm a výkonem 4,2 koně (3,13kw) při 8...
Letecký benzínový jednoválcový motor s obsahem 61ccm s výkonem 6,5 koní , provozní otáčky...
Letecký benzínový motor s obsahem 32ccm s výkonem 3,8 koně při 8200o/min., volnoběžné otáčky...
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 35ccm a výkonem 4,2 koně (3,13kw) při 8...
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 25ccm a výkonem 2,97 koně (2,21kw) při...
Letecký benzinový dvoutaktní jednoválcový motor s objemem 9ccm a výkonem 1,2 koně (0,89kw) při 11...
Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 76ccm s výkonem 8 koní , provozní otáčky...
Letecký benzinový dvoutaktní dvouválcový motor s objemem 70ccm a výkonem 7,3 koně (5,4kw) při 8...
Letecký benzínový dvouválcový motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 64ccm s výkonem 7,5 koně...
Inovovaná verze leteckého benzínového plochého dvouválcového motoru s obsahem 178ccm. Výkon 21,5...
Letecký benzínový motor s obsahem 22,12ccm s výkonem 2,7 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky...
Letecký benzínový čtyřválcový boxer motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 128ccm s výkonem...
Letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 116ccm s výkonem 11,8 koně při 7500o/min.,...
Letecký benzínový řadový dvouválcový motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 116ccm s výkonem...
Letecký benzínový motor se žhavící svíčkou s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,35 koně při...